ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
1. PROJEKTY NA ZAMÓWIENIE
Możesz anulować zamówienie w ciągu 3 dni od dokonania płatności i/lub przed wysłaniem do Ciebie pierwszego szkicu do zatwierdzenia (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Jeśli chcesz anulować zamówienie po tym okresie, skontaktuj się ze mną pod adresem sasulla@matula.design. Takie zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie.
2. PRZEDMIOTY ZE SKLEPU
Każdy przedmiot dostępny w sklepie jest drukowany i wysyłany od razu po jego zamówieniu, dlatego nie mogę oferować jego anulowania. Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionego produktu, możesz go zwrócić do 30 dni. Upewnij się, że wcześniej poinformujesz mnie o zwrocie, żebym mogła wysłać Ci wszystkie niezbędne szczegóły i dokument odstąpienia od umowy.

ZWROTY
1. PROJEKTY NA ZAMÓWIENIE
Projekty na zamówienie są personalizowane i tworzone specjalnie dla Ciebie, dlatego nie są objęte możliwością zwrotu. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące typu projektu lub produktu, skontaktuj się ze mną przed złożeniem zamówienia.
2. PRZEDMIOTY ZE SKLEPU
Wszystkie produkty ze sklepu mogą być zwrócone w ciągu 30 dni. Skontaktuj się ze mną z wyprzedzeniem, abym mogła wysłać Ci formularz zwrotu oraz szczegóły dotyczące wysyłki. Produkty, które zostały przez Ciebie uszkodzone, używane, wyprane lub w inny sposób zmienione, nie podlegają zwrotowi.

PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM  I PRZEDMIOTY USZKODZONE
Drukuję i wysyłam produkty fizyczne za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług. Proszę sprawdź przesyłkę zaraz po jej otrzymaniu i skontaktuj się ze mną natychmiast, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli wysłano Ci produkt niezgodny z zamówieniem. Dzięki temu będę mogła sprawnie ocenić z czego wynika problem i jak najszybciej go naprawić.
W przypadku innych pytań dotyczących zwrotów możesz skontaktować się ze mną pod adresem sasulla@matula.design.
Back to Top