Logo i podstawowa paleta kolorów zaprojektowane dla salonu masażu w Krakowie. Klientka poprosiła o coś, co wyróżniłoby ją spośród brandingu konkurencji. Ważne dla niej było, aby logo wyglądało dobrze zarówno jako wielka naklejka okienna, jak i w dużo mniejszej skali, na ulotkach i innych materiałach marketingowych.
Equiterra to marka stworzona w czasie pandemii dla naszego projektu związanego z ekologią. Zawiera dwa alternatywne sygnety logo: wersję bardziej szczegółową i znacznie uproszczoną. Obie wersje dobrze pasują do typografii i energetycznej palety kolorów, które wybrałam dla tej marki.
Początkowo projekt polegał tylko na dodaniu tańczącej kozy do oryginalnego logo Constant Coffee & Tea, aby marka kawiarni lepiej odzwierciedlała przywiązanie do tradycji picia kawy. Zgłębiając temat, dowiedziałam się, że kozy, tańczące po zjedzeniu ziaren kawy, przyciągnęły uwagę etiopskich pasterzy do nieznanej im wcześniej rośliny. To w efekcie zapoczątkowało starożytną tradycję picia kawy. Zaprojektowana przeze mnie koza, wprawdzie bardziej kojarzy się z bujaniem do muzyki jazzowej, niż ze skokami z nadmiaru energii, ale klient był zachwycony moją wersją. Jazzowa koza podobała mu się tak bardzo, że zaproponował, żebym narysowała również ilustrację z wzorowanym na niej koziołkiem raczącym się świeżo parzoną kawą w towarzystwie robota o wyglądzie ekspresu. A wszystko to w postapokaliptycznej scenerii.
Tę kolorową markę stworzyłam dla przedsiębiorczej matki mieszkającej w Singapurze, która chciała pomóc innym matkom spędzać więcej czasu z dziećmi na zewnątrz. Dlatego styl logo, paleta kolorów i wszystkie dodatkowe elementy marki Tinkle Star ściśle odnoszą się do estetyki kredowych rysunków dziecięcych.
Oto logo, które stworzyłam dla Wydawnictwa Dalej - niezależnego wydawcy literatury dziecięcej. Klientka przyszła do mnie z własnym pomysłem na główny krój czcionki, więc pozostało mi uzupełnienie go krojem wspierającym i pastelową paletą kolorów. Efekt mojej pracy idealnie wpasował się w założenia tej marki.
Jako zapalona miłośniczka literatury byłam wniebowzięta, kiedy zlecono mi zaprojektowanie logo dla inicjatywy, która promuje czytelnictwo i pisanie książek wśród dzieci w wieku od 9 do 12 lat. Młodociani Pisarze to marka, którą stworzyłam dla konkursu literackiego skierowanego do młodych autorów. Konkurs jest organizowany od 2021 roku.
W 2021 roku zlecono mi stworzenie logo dla Re Pro Fish - marki Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk. Przy projektowaniu postanowiłam oprzeć się na proporcjach złotego podziału, co sprawiło, że sygnet logo przedstawiający cykl reprodukcji jeszcze bardziej kojarzy się z procesem zachodzącym w naturze.
Julia to utalentowana pasjonatka tańca, którą miałam przyjemność poznać podczas zajęć zumby, które wciąż prowadzi. Jedną z jej tanecznych miłości stała się samba brazylijska i wkrótce została instruktorką tego pięknego tańca. Kiedy Julia budowała swoją markę wokół warsztatów samby, ja miałam przyjemność stworzyć dla niej logo, które czerpie z bogactwa brazylijskiego karnawału i jego tanecznych tradycji.
Logo Masenso zaprojektowałam dla młodej polskiej firmy odzieżowej. Był to jeden z moich pierwszych projektów związanych z brandingiem i wciąż jestem dumna z efektu. Oprócz prostego czarno-białego logotypu, zaprojektowałam dla Masenso również stemple i wizytówki. Później firma wróciła do mnie ze zleceniem na dwa wzory tkanin dla ich kolekcji legginsów.
Branża kosmetyczna jest pełna inspirujących i oryginalnych marek, więc nie jest łatwo zaprojektować coś nowatorskiego. Niemniej jednak logo, które stworzyłam dla Nails Stylist Shop wpisuje się w założenia minimalizmu i jest łatwe do zapamiętania. Niewątpliwie udało mi się trafić w gusta klientki, ponieważ po tym projekcie kilkakrotnie wracała do mnie z kolejnymi potrzebami graficznymi.
Świat Kiszonek to niewątpliwie projekt nietypowy, ale przez to dodatkowo dla mnie atrakcyjny. Firma skupia się na klasycznych polskich kiszonkach, takich jak ogórki kiszone i kapusta kiszona, ale uzupełnia je również o przetwory typu kimchi. Branding musiał więc wpisywać się w gusta dość szerokiej grupy docelowej. Dlatego zdecydowałam się stworzyć logo rysowane ręcznie, zawierające tekstury, co nie jest typowym zabiegiem w nowoczesnym designie.
Blooure to maleńka manufaktura świec naturalnych, więc jej logo musiało wywoływać uczucie przytulności i uważności, przy jednoczesnej delikatności i kobiecości. Przy kreacji tej marki ściśle współpracowałam z właścicielkami firmy i tak narodził się pomysł sygnetu w formie jogina. Reszta brandingu została podporządkowana tej koncepcji.
#PoloniaNIEmaWyboru to projekt społeczny, który miałam przyjemność współtworzyć z innymi polskimi imigrantami w Hiszpanii. W 2020 roku, podczas światowej pandemii, polski rząd postanowił przeprowadzić wybory prezydenckie, które w znacznym stopniu wykluczyły z głosowania wielu polskich obywateli. “Wybory kopertowe", bo tak je później nazwano, kosztowały polski rząd około 70 mln złotych i stały w ogromnej sprzeczności z zasadami powszechności, tajności i równości wyborczej. Co ciekawe, jest to moje najszybsze logo. Wymyślenie i narysowanie go zajęło mi około półtora godziny.
Redneck Sound to pierwsze logo, jakie zaprojektowałam, i z dumą mogę powiedzieć, że spełnia swoje zadanie nieprzerwanie od 2016 roku. Był to pierwszy raz, kiedy na pytanie czy mogę to zrobić odparłam "Oczywiście!", nie mając zbyt wielkiego pojęcia, jak się za taki projekt zabrać. Któż by się spodziewał, że ta przypadkowa propozycja da początek mojej prężnej karierze grafika 😉
Na przestrzeni lat stworzyłam kilka logo dla siebie samej (tu tylko trzy ostatnie projekty), przy czym niewątpliwie da się zauważyć, że ich jakość znacząco rosła wraz z moimi umiejętnościami. Ale rozwój logo zazębiał się także z moim stale ewoluującym gustem artystycznym i stylem ilustracyjnym. Najnowsza wersja pozostaje w niezmienionej wersji od 2021 roku i jest to najdłużej funkcjonujące logo mojej marki.
Poniżej kilka innych projektów logo, które miałam przyjemność stworzyć:
Back to Top